099-202 06 - Ralf Gyllenhammar!

 
Once again, the night has fallen!
En lördag för två veckor sedan satt jag med en chipspåse upptryckt i ansiktet och förväntade mig att få skämmas ögonen ur mig när Ralf gick upp på scenen i Melodifestivalen. Om jag fick den fetaste käftsmällen jag fått på länge när Ralf lyfte taket i Malmö Arena och motbevisade mig? Ja. En fet jävla käftsmäll som fyllde mig med stolthet och rysningar och som fick mig att rösta flertalet gånger för att givetvis se kungen gå vidare till final.
 
Finalen som alltså är ikväll, om exakt en timme. Så vad gör vi ikväll om inte röstar Gyllenhammar till vår vinnare? Om ni är för true? Nej, det är ni inte.
 
 

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Bäst, for sure!

SV: Yesbox, som street teamare är det ingen tvekan på att jag kommer befinna mig i Sölvesborg i sommar. Är mer fundersam över andra festivaler detta år.

2013-03-10 @ 17:24:53
URL: http://danies.blogg.se
Postat av: Fredrik

Den låten är så mäktig. Jag hade typ väntat mig bottennappet al.a joakim cans men det var faktiskt fruktansvärt bra och snyggt nummer. Röstade faktiskt jag med. Första gången på flera år.

2013-03-10 @ 19:05:31
URL: http://fredriksvensson.blogg.se

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0