Merch ör die



Efter några bärs köpte jag merch som om jag hade en pistol riktad mot mig. Men lika glad är jag över det nu! Inget slår merch, så är det ju bara. Jag köpte, som ni ser, en Skull Fist 'Ride The Beast' t-shirt, Skull Fist's platta, samt Steelwing's Zone of Alienation t-shirt + platta.

Jag ångrar nästan att jag inte köpte Steelwing's snygga turné t-shirt, men vadfan, life goes on. Den kanske går att få tag på sen. Sen fick jag även Oskars trumpinne och Nic Savage's plektrum efter giget. Blev hyffsat övertaggad och lycklig(!) Vi snackade även om att jag skulle få plattorna signerade, men efter att Jackie envisades med att bara signa Steelwings platta så snackade vi på och glömde till slut helt bort det. Hilarious, haha.

Filmat från giget:

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR Haha ja kändes som att man var tvungen att testa det någon gång! Betalade 395, men det är väldigt olika från salong till salong.

2012-02-01 @ 18:53:50
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: JG Sound

Checka Stormhold och Lancer, riktigt grymma!

2012-02-21 @ 23:33:44
URL: http://jgsound.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0