A soundtrack to your tears



Den ultimata samlingen av rockballader till 2012 års Alla Hjärtans Dag!
Alla skribenter på Rocknytt valde fem låtar var, vilket resulterade i en spotifylista på 105 låtar. Även om ni sitter och hatar den här dagen så hatar ni inte rockballader, det gör ni inte hur mycket ni än säger det. Lyssna på listan i smyg for all I care. Mina val blev Megadeth - A Tout Le Monde, Gamma Ray - Farewell, Kiss - Beth, Judas Priest - Before The Dawn och Twisted Sister - The Price.

Jag tänker på olika händelser när jag lyssnar på mina val. När jag lyssnar på Farewell tänker jag på en sorgsen Sanna och Chanelle som kör bil i mörkret och deppar in i det grövsta över sina extremt stora problem tills Hansi Kürsch börjar sjunga och vi får en orgasm, och när jag lyssnar på The Price tänker jag på Twisted Sister spelningen @ Norway Rock 2010 då hela publiken sprutade ut glädetårar tillsammans med en rörd Dee Snider.

Kolla, även jag kan bli känslosam denna dag. Även fast Lisa så vackert skrev "Du är fan iskall, tinar inte ens upp på fucking alla hjärtans dag" till mig.




Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, tinar inte ens upp på fucking alla hjärtans dag <3



Jag hann fan inte ens märka av att det var alla hjärtans dag typ :c

2012-02-15 @ 13:30:21
URL: http://frankenbride.blogg.se/
Postat av: Sofia

fina bilder :)

2012-02-15 @ 15:45:06
URL: http://byfia.com

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0