In and out of trouble!



Dudes, jag vill bara stay in my fucking bedFramför allt i nelles på bilderna ovan.
Det är förbannat jobbigt att vara hemma igen. Det var med spyan i halsen och livets värsta bakfylla som jag flög hem i söndags efter sammanlagt nästan en månad i stockholm den senaste tiden. En tid som verkligen bara har bestått av bärs och legendariskt bra folk. Det är som att den tråkiga och jävliga verkligheten är på paus när jag är där och det bästa i livet är på play. Nu ser dock planen ut på ett helt annat sätt än att flytta till hufvudstaden permanent för tillfället. Men den tiden kommer säkert.

Hur som helst. Idag måste jag kravla mitt miserabla och alkoholiserade arsle ur sängen för att dra upp till fjällen och spendera påskhelgen med min släkt. Med tanke på hur grymma mina kusiner är så ska jag väl nog lyckas genomleva helgen. Att vi inte har internet och kommer att bada i snö är en annan... helt... förjävlig situation.

Glad jävla påsk!


Kommentarer
Postat av: Avarquare

hahaha aaaw ;3 hoppas du får en bra påsk iaf giirl ;* <3

2012-04-05 @ 07:14:46
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Fjällen blir nog kul för dig och glad påsk,

2012-04-05 @ 09:02:10
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SSANNAALICIA

Åhhh, hoppas du mår bättre nu då "/

btw, ska vi följa varandra på bloglovin? ^^

2012-04-10 @ 12:02:59
URL: http://ssannaalicia.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0