Hate to twist your mind, but god ain't on your side



Dröm inatt:
Jag ska på konsert med Avenged Sevenfold och är enormt laddad. Notera också att The Rev lever i den här drömmen, så taggen är verkligen enorm. När vi väl entrar konsertlokalen står Tokio Hotel mot all förmodan och smålirar i ett DJ bås och chocken och nostalgikänslorna flödar. Jag börjar snacka med tvillingarna och det dröjer inte länge förren Bill förvandlas till Jeffree Star och vi börjar snacka fierce. Han tar fram massa peruker och skor och visar sina tatueringar medan jag är i extas. Sen skriker folk att det är dags för Avenged Sevenfold's förband och alla springer som tjurar mot rött till andra sidan konserthuset.

Väl där så visar det sig att Raubtier är förband (Raubtier är förband åt alla, så nu drömmer jag också om det). Något förvirrad tar vi plats längst fram, men istället för att börja lira spårar Hulkoff totalt och börjar fyllesnacka och sätter sig sen vid ett piano. Han börjar spela och får syn på min kamera och börjar ta kort, både på publiken och sig själv. Han ber sen publiken kasta upp grejer som han sedan bränner på scenen. Jag är för det mesta förvirrad över den brutalt berusade Hulkoff och undrar när fan dom ska börja lira. Innan jag ens hunnit reagera springer vi mot Avenged Sevenfold spelningen som tydligen redan ska ha börjat. Bara det faktum att dom inte spelar på samma scen för förbannat förvirrande.

När vi sedan anländer till A7X's konsertlokal blir förvirrelsen total när hela bandet står bakom en enorm bar och lirar samtidigt som de serverar drinkar till publiken. Publiken är dock i extas, likaså jag, så vi öser på tills det plötsligt blir tyst och det börjar bli glest i lokalen. Jag försöker se vad som försiggår och ser att de börjat fokusera på att servera drinkar istället för att lira. Jag får tag i Matt och frågar varför i helvete dom inte bjuder på en konsert i en riktig jävla lokal och varför dom serverar drinkar. Han skrattar lite och svarar lugnt "men Zacky har med sig en brud som ville supa ikväll, så vi gjorde såhär istället." Efter en klassisk ögonbrynsrynkning svarade jag förvånansvärt "jaha, kung." och började svepa drinkar och snacka lugnt med Synyster om min besvikelse över konserten innan vi bestämde oss för att dra ut och festa.

Innan någon fest blev jag dock tvungen att springa tillbaks till Raubtier's scen där jag glömt min kamera. Väl där så ligger det tre likadana kameror bredvid varandra, så jag tar upp en för att kolla innehåll. Innehållet består av mig på scen med Hulkoff i en tomteluva. Ännu mer förvirrad än innan tar jag kameran och springer ut och möter Sevenfold. Vi går sen längs en dimmig parkeringsplats och sen vaknar jag.

Psyk deluxe? Jo, jag tackar. Väldigt utmattande också.


Kommentarer
Postat av: Avarquare

hähä drömmar är alltid så random X)<33

2011-09-30 @ 16:07:54
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Jessica

OMG hade gärna drömt den drömmen!!!

2011-09-30 @ 18:24:46
URL: http://jessicalilith.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vilken awesome dröm!! älska a7x!

2011-09-30 @ 19:13:00
URL: http://sofiasars.blogspot.com
Postat av: anna

sv: haha ja det känns ju bra att man inte är ensam iaf ;)

2011-10-01 @ 07:33:29
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: sin sisters

LOL! Vilken jäkla dröm.

2011-10-01 @ 09:51:18
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

HAHAH så jävla ace!

2011-10-02 @ 18:37:17
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0