Kingdom of pity behold our lord's hand



Har ni inte kollat in Portrait's Crimen Laesae Majestatis Divinae som släpptes i maj föreslår jag att ni genast gör något åt det. Jag föreslår att ni lyssnar igenom hela underverket. Efter att ha kollat in Portrait redan innan skivsläppet blev jag jävligt spänd på hur deras andra platta skulle låta. Och det är så snuskigt bra! Med ny vokalist och bättre produktion är den också betydligt bättre än debuten enligt mig. Detta är helt klart bland det bästa som släppts år 2011!

Inspelningen av skivan har ägt rum i Necromorbus Studio där bl.a. Watain håller till.
There's something about that place.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Portrait är riktigt grymma1

2011-09-25 @ 10:15:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Alexander

Omslaget ritat av Tobbe Forge från Ghost/Repugnant/Subvision vilket jag tycker är rätt coolt!

2011-09-27 @ 03:22:11

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0