Am I evil, or am I insane?



Är det skivmässa så är det väl det.
Jag hade kunnat köpa ihjäl mig, men så roligt ska vi inte ha. Jag höll mig till early pressing och försökte ignonera alla briljanta vinyler. Detta gick på ca 300 spänn totalt. Det kallar jag gött. Jag hade händerna på ännu en Anthrax vinyl, men jag kollade bort fem minuter och sen hann någon nalla den. Vreden inom mig då! Man ska aldrig släppa taget eller tveka. Ändå tragiskt vad lite plattor man äger, .. Hade varit förjävla härligt att få känna på den där känslan när man drog och köpte skivor och musiken inte fanns på nätet. Samlingen hade nog varit en annan då,

Och vänta nu, vad fan är det för vecka i veckan? Sweden Rock Kryssning vecka! Så jävla värt,

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Fan va gott med skivmässa.

2011-10-03 @ 18:56:55
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Det kommer :)

2011-10-03 @ 20:10:52
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0