Hit me baby one more time, one more time



Hammerfall - One More Time Official Music Video
Nu är videon släppt till Hammerfall's singel One More Time, tillhörande kommande plattan "Infected" som släpps den 20 maj. Haha, jag garvade hela videon igenom och tycker faktiskt att den är riktigt king! Det ändrar dock inte det faktum att jag hatar det s.k. zombie-temat, inte heller det faktum att låten faktiskt inte är så bra som jag önskar. Jag är en sucker för zombies, men det betyder inte att jag tycker att någon borde göra en platta om det och snöa in totalt. Titeln One More Time får mig dessutom bara att tänka på Britney's "baby one more time". Men det säger förmodligen mer om mig än dem, haha.

Credd till dem förbannat snygga zombierna btw, alla ser bättre ut som zombies.

För att se videon går ni in på den >här< länken, för att kunna se videon måste ni sedan dela med er av länken på facebook eller twitter för att få behörighet till den.  

Kommentarer
Postat av: Anki

Cool video och diggar låten! :)

2011-05-03 @ 09:40:31
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Michaela

SVAR WUHUU, haha. Var samma för mig! Fick panik när jag visste att det var den jag ville ha på studenten och så var den slut, men bevakade den på Nelly och haffade en som någon skickat tillbaka ;) Haha

2011-05-03 @ 20:20:50
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: Jessi Fox

kan nog fanimej vara bland den bästa svenska videon i've ever seen!

2011-05-04 @ 08:35:04
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0