Inside my head the noises show they thundered



Så bra att man får stånd.
Machine Head släppte Unto the Locust i september och jag kan utan att gå djupare säga att den plattan definitivt har en plats på min "årets album" lista. Jag hade en grov Machine Head period för något år sedan, men efter 2007 års totalhyllade The Blackening drog bandet ut på en turné i tre år, och jag tror att det var där emellan jag tappade dem lite. Men med Unto the Locust golvar de mig once again och jag är som nykär!

Efter att ha läst Palmér Jeppsson's recension av en spelning i köpenhamn i senaste Close-Up smärtar det dessutom att man inte var på plats & såg dem i stockholm med Bring Me The Horizon och DevilDriver. Meen, jag hoppas frenetiskt på en festivalbokning i sverige! Ett återbesök @ Wacken känns jävligt långt bort pengamässigt just nu, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: alldeles för het för sitt eget bästa ;)



aldrig varit mycket för machine head, men man kan ju lyssna igenom ändå!

2011-12-12 @ 12:58:30
URL: http://frankenbride.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0