Got a big red nose from the overdose and somebody else's eyes



Through the Eyes of a Dead
Torture Division demon Through the eyes of a dead var vad som följde med förra numret av close-up magazine, och den är riktigt jävla fet! Det var ett bra tag sen den landade i min guldbrevlåda och jag kan nu därför verkligen intyga att det är så det ligger till efter att ha låtit den snurra ett visst antal legendariska varv och gjort mig knäsvag. Lägg då till att jag är förbannat kräsen när gäller döds. Ni kan ladda ner demon här<. Vi ses på metallsvenskan!

Nu trodde ni att jag skulle vara och gosa mig på sweden rock kryssningen va? Klart ni gjorde. Men det gör jag självklart inte, eftersom att jag suger. Dem har nog för övrigt redan gått i land nu dem jävlarna. Det finns en del anledningar till att det inte blev något av det hela, därav att Anvil hororna valde att ställa in. Det är så man behandlar svennarna som offrade julpengarna på att göra dom etta på itunes, haha.

Planen var att ändå befinna mig i stockholm i helgen, men det sket sig också för att nelle skulle stå och trycka i sitt gatuhörn hela helgen. Så nu sitter jag här i skiten. Lite sushi har jag tryckt i mig också, det var helt okej. Nu ska jag gråta blod.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Skivan var awesoooome!

2011-04-08 @ 19:07:53
URL: http://jesperfagerkull.webblogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Min förjävla härliga granne är sångare och basist i bandet. Han ser rätt bad ut, låter hyfsat bad när han kör på men är fan en av de mjukaste människorna jag känner, tillsammans med den härligaste gotländska dialekten! Nu fattas det bara att man själv ser honom live...

2011-04-09 @ 08:04:22
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Michaela

Kommer du spendera tid i Stockholm i sommar ELLLERRR?

2011-04-09 @ 12:33:21
URL: http://hangoverdoll.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Yes, Jörgen it is!

2011-04-09 @ 15:48:20
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Sjökaptenen

det heter TILLBRINGA tid och SPENDERA pengar.

2011-04-11 @ 07:39:33
Postat av: Sjökaptenen

det heter TILLBRINGA tid och SPENDERA pengar.

2011-04-11 @ 07:40:04

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0