I didn't have to sell you, you do just what they tell you


Sorry mates, a women gotta do her work. Work her corners and so on. Det har väl på ren svenska varit en fullspäckad vecka där bloggen hamnade någonstans mellan cappuccinokoppen och skolböckerna.

Igår drog jag även på bio och såg en film som varit inplanerad ända sedan jag fick veta om dens existens. Resident Evil: Afterlife 3D. Jag har varit ett obotligt fan av Resident Evil ända sedan första filmen, som är helt oslagbar, och för att vara fjärde filmen i ordningen var den här filmen jävligt bra! Från stunden att hela biosalongen tog på sig 3D brillorna var jag i himmelriket. Afterlife var betydligt bättre än trean och 3D'n gjorde sitt jobb galant. 3D behöver i sig inte betyda en hel massa effekter utanför skärmen hela tiden, 3D bidrar även med ett grymt djup och förstärker känslan. Milla blir bara bättre och bättre och min man Wentworth Miller gjorde en grym roll. Jag rekommenderar er starkt att se den! Zombies i 3D är nog bland det mäktigaste livet har att erbjuda.

Och äntligen har veckan nått sitt slut! Jag såg fan ljuset i slutet av tunneln denna vecka.

"Wine is fine but whiskey's quicker, suicide is slow with liquor. Take a bottle drain your sorrows, then it floods away tomorrow. The reaper is you and the reaper is me!"

Kommentarer
Postat av: darja

såg den förra helgen, haha, har aldrig sett en enda resident evil film förr, men jag blev helt fast. Måste se dom övriga snarast!

2010-10-01 @ 22:44:08
URL: http://assonfire.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0