When all the darkness takes the light, the ritual has begun


Manson @ Celebrity Sightings At Knotts Scary Farm
Helvete vad het min man är! Den nya frillan dubblar upp hans sex-på-två-ben faktor med tio gånger, och han ser fräschare ut än vad han gjort på länge. Här är han på Celebrity Sightings At Knotts Scary Farm med regissören och producenten Eli Roth (Hostel, Hostel II, The Last Exorcism) vid sin sida.

Och medan vi går här och väntar på nya tecken från guden så har nu Marilyn Manson's video till "Sweet Dreams" utsetts till "scariest music video ever made" av Billboard.com. Med tanke på att jag har kutat runt på stan och köpt rosa läppstift och kollat på pärlor idag tror jag att jag ska dränka mig i lite Manson ikväll för att få bort synen av det rosa. Och vad är då bättre än Sweet Dreams, videon är ju fenomenal!



Dem skrev dessutom "Manson vann till och med över Michael Jackson's Thriller!" som att Thriller faktiskt är läskig. Snälla nån...

Kommentarer
Postat av: L

Har aldrig tyckt manson varit direkt snygg men den frisyer gjorde det ju inte sämre direkt! Du får gärna kolla in min första spelningsrecension på min blogg tycker jag!

2010-11-02 @ 20:37:17
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: paij

jäklarrrr va porrig

2010-11-02 @ 23:45:44
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0