9th of November 2010


Den hade sin release i europa fredagen den 5e, men idag är dagen då Behemoth's dvd Evangelia Heretika även fyller skivhyllorna i USA. Dvdn innehåller tre fullmatade cd's med två konserter, live in Paris 2008 och Live in Warsaw 2009. Den innehåller alla Behemoth videos som någonsin gjorts, en Evangelion tour documentary med intervjuer och backstage material och en Live in Warsaw audio cd. Dvdn utgör en speltid på 5 timmar totalt och Nergal har tidigare lovat att detta är den grymmaste dvdn bandet gjort.

Audio Cdn finns ute på spotify och den går inte beskriva på annat sätt än att bara nämna ordet orgasm. Är det något som ska befinna sig i mina ägor inom kort så är det Evangelia Heretika dvdn.

Och i och med detta har även nyheterna om att Nergal äntligen har hittat en benmärgs donator nått oss. Lyckan är fan oändlig! Nergal har personligen uppdaterat den officiella hemsidan där han skriver hur tacksam han är över allt stöd och att han äntligen, efter över tre månader på sjukhus, har hittat en matchande benmärgs donator! Den här nyheten är så jävla underbar. Är det något vi behöver tider som dessa, när betydelsefulla musiker tycks lämna oss en efter en, så är det en sådan här nyhet. 

The march for victory continues!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Thank yoooou! Känns som att jag behöver en omgång med vit/silvrig färg i håret innan jag kan känna mig fierce på riktigt haha. Det är lite mer gul ton på det än vad som syns på bilderna.

2010-11-09 @ 11:27:40
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Läste också om detta igår, mycket sköna och härliga nyheter måste jag säga!

2010-11-09 @ 13:58:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Avarquare

JAAAaa! :) HÄRLIGT NERGAL!<333

Och jag ska verkligen ha den där dvdn! Högst på julklappslistan! Eller heter det så? Önskelistan till jul? eller... ja du fattar vilken lista jag menar ^^

SV: RRRaaaawwwRRR<33

2010-11-10 @ 10:14:21
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: L

Synd att man ska vara fattig när sånt här släpps och man bara vill köpa!

2010-11-10 @ 12:56:07
URL: http://amiinside.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0