Isolation, brings you to the end until you love again


Alter Bridge's tredje alster AB lll urartar sig jävligt bra.
Den absoluta favoriten hittills är Isolation, tätt följt av I Know It Hurts. Jag väntar bara på att det ska öppnas upp ett hål bakom låten på spotify så mycket som jag har nött den. Jag är inte den som faller för just Alter Bridge's sound, men är det något dem alltid lyckas med är det dom snygga melodierna. Det är också fullt omöjligt att inte vilja ha mer av frontmannen Myles Kennedy's orginella pipa. Ingen var nog mer glad än jag när det avslöjades att Myles Kennedy skulle turnera med Slash i sommar och jag fick njuta av kombon på Norway Rock.

Idag befann sig även ett stycke Close-Up i brevlådan, med en ny design och en påminnelse om att min prenumeration går ut om två månader. Det om prenumerationen var väl mindre roligt, men den nya desginen är grym. Jag måste även säga, med tanke på vem som pryder denna månads omslag, att jag verkligen ser fram emot att se Hank Von Helvete's insats som Cornelis Vreeswijk i kommande filmen "Cornelis".
  

Kommentarer
Postat av: Ida

Minst sagt!

2010-11-03 @ 18:35:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Vill också premenurera på close up ;_; så fort jag får jobb!! ;((



SV: MEN RAAAWERR HÄNGER FETT GÄRNA MED DIG SNYGGFAAAAN! ;*

2010-11-04 @ 12:54:41
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Bumbi

Hank var i alla fall väldigt olik sig själv på inspelningarna. Men känns nästan som att Henrik Dorsin gör en bättre Cornelis i nya Grotesco. :S

2010-11-05 @ 16:55:22
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0