He had the gift of prophecy, he wove a web of mystery


Den jävligt snygga och självklara tourtishan, och plektrumet som Kai gav mig i publiken. - innan det bästa på kvällen ens hänt, då var jag och nelle väldigt stolta över våra plektrum och trodde inte att något kunde bli bättre. det är ju beyond hur fel vi kunde ha,

Nelle har nästan just stuckit här ifrån och vi har utfärt lite ärenden som har med mr.hansen att göra. Det känns så sjukt att vara hemma i skitumeå igen, allt är som vanligt och det känns som att jag har varit borta i evigheter. Back to reality så att säga, men ännu svävar jag på moln. Angående bilder och mer story när det gäller Gamma Ray så kommer det snart. vi har dock inte några bilder från tourbussen, där var det Lars från Freedom Call som stod för bilderna och filmandet, har vi tur så får vi lägga ut dom på bloggen när vi får dom av honom. men det är inte alls säkert, risken är stor att dom inte vill att dom ska visas offientligt, då vi inte ens fick befinna oss i bussen alls egentligen, haha. 

Har hunnit ladda upp en video när förbandet Freedom Call kör Land of Light.
Soundtracket på den här resan så att säga, haha. Är det lite skabbigt att jag och nelle hade låten på hjärnan hela lördagen och sen när vi börjar nynna på den när Lars, gitarristen, sitter med oss håller han för öronen och skriker "no! not land of light! god I hate that song! stop!". stört roligt att kolla när han glatt kör igenom den på spelningen och veta att han egentligen hatar den, haha!


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Jag trodde först att det var mikael persbrandt i headern haha!:P

2010-03-30 @ 10:40:08
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Satan va nice som sagt, förstår att du svävar på moln.

Hoppas på att ni får mer bilder med ;)

2010-03-30 @ 13:18:27
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie :)

2010-03-30 @ 17:31:01
URL: http://hellonicki.se
Postat av: NELLE

MEN JA! SNACKA OM HEARTACHE!

2010-03-30 @ 18:02:09
Postat av: Nelle

alltså har typ läst din/min blogg 1010100 gånger nu bara för att smälta in allt.. går fortfarande inte!

2010-03-30 @ 18:36:31

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0