Need the paparazzi to prove you're alive.


Jag har lyssnat nog mycket på Generation Wild singeln för att kunna uttala mig nu,
Förutom singeln Generation Wild så medföljer även låtarna One Of A Kind och Fear Control. Generation Wild är ju förjävligt bra, vilket inte är en nyhet, och dom två andra låtarna är också jävligt bra! om jag säger såhär: Crashdïet is back! Det låter Rest In Sleaze, det låter real Crashdïet, det låter BRA som fan! och med tanke på att detta endast är tre av tio låtar så förväntar jag mig en grym skiva!

Jag tog mig ut igår ändå, och idag låter jag som en man. eller rättare sagt, när jag kan få ur mig något i över huvudtaget så låter jag som en 12 pojke i målbrottet. Vi njöt av en gratis middag, (jag och angel av en fet ölkanna), gratis inträde på ett bratställe och VIP tack vare angel som haft charmen att få till sig det. En intressant kväll där jag sysselsatte mig med att halsa i mig all gratis redbull inne på VIP, undvika brats, försöka glömma bort att jag har bra musiksmak, snålt köpa en öl och ta en av en som nästan däckat ståendes. Fanns vissa ljusglimtar under kvällen, men jag var nog för nykter för det stället.

Det finns inget jag hatar så mycket som this line "..fan vad grym stil du har, så jävla egen och snygg." och sen tror dom att dom har halva inne medan jag vill kaskadkräkas i deras ansikte.

Nu säger jag såhär: Nelle kom hem någon gång så vi kan planera Gamma Ray resan och supa på riktiga jävla ställen(!!!)

                                                                      playing: Helloween - Keeper of the seven keys

Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Gratis-kvällar - SÅNA GILLAR VI! Men bratsen kan gärna uteslutas, man får rysiningar:)



Kram!

2010-03-13 @ 16:27:55
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Bratställen är sorgliga, musiken är sorglig men bratsen själva är nog sorgligast..

2010-03-13 @ 23:11:27
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: Neeelee

honey I'm home!!!! haha eller nästan sitter på arlanda och tråkar ihjäl mig! kanske stannar här i sthlm tills du kommer ner och RÖJERR!!!! :D haha fan planering ska de bli opå dirren jag når Umeå!! :D satan så king!

2010-03-14 @ 07:40:23
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Så det var dig jag såg på 5ive ändå! :)

2010-03-15 @ 09:46:39
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0