Flyin' like an aeroplane, feelin' like a space brain


Det är måndag, och vad väntar denna vecka? KISS WEEKEND!
Ja nu är det fan inte länge kvar tills sommaren kickar in for real. Även fast jag hellre hade befunnit mig på sweden rock till helgen så nöjer jag mig gott och väl med Kiss och en fet helg i stockholm. Jag har som sagt mordhotat fredde och sagt att obehagliga saker kommer att hända med honom om han inte ringer under Aerosmith på torsdag.

Och hur kung är det inte att Crashdïet öppnar upp för Ozzy i september? helgrymt! Det känns så jävla bra att allt drar igång nu, även fast jag höll på att frysa arslet av mig idag. men förhoppningsvis så kommer värmen snart. och på tal om värme och livet,  just nu håller jag på att klippa ihop lite bilder från grekland i ett bildspel som jag kommer att lägga upp senare.

Hörde ni förresten att Volbeat glider förbi sverige i oktober? Dom stannar i malmö, göteborg, stockholm, luleå och sundsvall. Lagom efter releasen på kommande plattan Beyond Hell/Above Heaven. Det hade vart grymt att se killarna igen. Det återstår väl att se om man kommer vara på plats eller inte..

Bara för att gå in i verklighetens slit lite extra såhär efter långsemestern ska jag städa rummet nu. jag spyr snart på all skit som ligger här. Tror det behövs lite musik för att jag ska kunna gå levande ur det här,

Kommentarer
Postat av: sarr

JA DÅ SPIKAR VI FAN VOLBEAT I LULE I OKT!!!!!

2010-06-07 @ 19:09:28
Postat av: Michaela

Ah, som jag längtar till KISS på lördag!

2010-06-07 @ 19:28:28
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag missar tyvärr Ozzy (inga pengar = inget idé) men Volbeat ska jag tusan se alltså!

2010-06-07 @ 19:47:40
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Erica,

låter som att det finns en hel del att se fram emot!

2010-06-07 @ 22:06:20
URL: http://edownunder.blogg.se/
Postat av: Emmelist

avis avis avis

2010-06-08 @ 09:06:15
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0