A liquid embrace to chase the day way


                                                                                        Lamb of God @ Download festival 2010

Fredag 25 juni och midsommar,
Och vad gör en fattig kyrkråtta som jag? Ja, håller mig i huset och håller mig i skinnet. "det drabbar ingen fattig", jo det gör det fan. Men vadfan. Haha det är nu jag försöker intala mig själv att midsommar aldrig har varit något speciellt iallafall bara för att det ska kännas mindre surt. Men när det svider till på kontot får man ju bara lov att hålla tillbaks.

Det blir nog gött oavsett. Medan ni super skallen av er roar jag mig med att lyssna igenom alla samples från Blind Guardians kommande platta. det är fan inte illa det heller!

Ha en bra midsommar!


klicka på bilden

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

Haha ha en grym midsommar ändåra! ;)

2010-06-25 @ 19:26:20
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Midsommar är överskattat! En helg för att supa skallen av sig samtidigt som man leker grodor utan öron och svansar runt en stång... Supandet är vilken annan helg som helst och ringdansandet kan man ta igen den 24 dec ;D Jag hade med andra ord oxå en lugn midsommar!

2010-06-26 @ 10:29:03
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0