Terrorist sanna


Avslutade lunch i poolbaren och good bye till Tropicana,

That's it. Hemma i skitsverige igen,
När flygplansdörrarna öppnades skrek hela flygplanet av en shock på grund av kylan. Från att kroppen har ställt in sig på 35 i skuggan till 2 grader var fan en shock, haha. Jag kände bara direkt för att vända och stenvägra att gå av planet, åka tillbaka igen.

Det verkade inte vara ämnat för oss att ta oss hem iaf. Jag drog årets FAIL. I sverige är det inga som helst problem att frakta ett patronbälte i resväskan, där orkar dom inte ens reagera. Men i Grekland blev det kalabalik. Larmet gick, dom kastade ut min resväska från bandet, bad mig öppna den, rev upp väskan och tog fram patronbältet. Vi upprepade gång på gång "it's a FAKE belt". Dom nickade, snackade på grekiska, polisen kom och granskade det som om att det skulle sprängas vilken sekund som helst. Sen började det snackas om "the big boss" och min morbror försvann med bältet och var borta i säkert 40 min.

Jag fick behålla bältet, man kan säga att jag hade jävligt tur. För det hade flockats poliser som tog ut sina egna patroner och jämförde, och dom var ju identiska. Satan vad less jag var. Dom avslutade med "You're welcome back, but not with that!" hahahahaha, jag dör.

Hemresan sög, alla farväl i grekland sög och jag trodde fan jag skulle brista när jag fick se umeå igen. Jag får trösta mig med att det trots allt inte är skola många dagar till och att det är KISS weekend nästa helg!

be aware för avslutande pics from greece

Kommentarer
Postat av: Reckless Life

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA JAG DÖR!!!

2010-06-05 @ 13:52:40
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha kalabalik pga av ett patronbälte ;D fan va kul :D



you're damn right girl, kissweekend nästa helg! sp sjukt pepp! men först blir det aerosmith på srf :D

2010-06-05 @ 20:08:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHA, fan va illa!

2010-06-06 @ 17:17:19
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Haha, jösses! Ja det är ju säkerthet det handlar om och det förstår jag men jag skulle nog skratta åt hela grejen bara, tur att du fick behålla bältet och att det inte var äkta, laddade patroner. ;)

2010-06-06 @ 19:01:36
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hahahahhahahaha... hahahaha jag dör också! for real?! hahahahahaha

2010-06-07 @ 09:53:47
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0