School's out for summer!


... and she's back!
Den här gången är det inte mästaren Jonas Åkerlund som ligger bakom videon, utan fotografen Steven Klein. Alejandro är den tredje av Gagas långvideos (paparazzi, telephone). Den bästa hittills har utan tvekan varit den Quentin Tarantino inspierarande Telephone. Men jag måste säga att Alejandro är förbannat bra! den har åkt om telephone. Det rasar in kommentarer om vad videon kan står för och jag sitter här och roar mig åt kommentarer om illuminati, kristendomen och att hon är djävulen själv. Jag älskar det här, jag älskar när hjärntvättade puckade människor rasar på sånt här. Videon är helt brilliant och jag älskar meddelandet hon försöker få fram. Gaga är ett geni och dom som inte är med henne på det här borde tänka om.

Jag ser fram emot en riktig förklaring på videon/låten från henne själv.

Men nu jävlar, nu är skolan över för den här gången(!!!) School's out for summer! Jag önskar att jag kunde fortsätta med school's out for ever, men det kan jag ju tyvärr inte säga än. Nu väntar iallafall tre månader ledigt och den bästa sommaren i mitt 18-åriga liv.

Resten av kvällen blir det att dunka KISS setlist och packa!


                                                                                                                         audrey k




Kommentarer
Postat av: Sandra

Lady Gaga är verkligen.. otrolig! Alla hennes videor är konstverk, jag gillar henne :)



Imorgon kan jag sjunga; school's out, for ever! ;)

2010-06-09 @ 19:46:34
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Michaela

Man ser verkligen att det är Steven Klein som ligger bakom den

2010-06-10 @ 15:18:28
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Lina*

utan tvekan gagas bästa

2010-06-13 @ 19:53:44
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0