I'll pull my fail-safe, launch my plan


Detta är vad jag sysselsätter mig med nu när jag hämtar krafter mellan festivalerna.
Även fast dessa tidningar köptes redan innan Trästock har jag inte hunnit öppna dom förren nu. Igår läste jag om Golden Gods Awards i Metal Hammer, och fyfan vad sugen man blev på att planera in det i kalendern nästa år. Mer röjigare fest får man leta efter. Jag läste även Sweden Rocks Martin Carlssons ord angående rockstjärnor, det besvärliga släktet. Han nämnde något om Gary Moore, vad kan jag inte komma på nu, men det fick mig genast att tänka på vilken bitch den där lilla gubben är. På Norway Rock visade han minst sagt sin plats i det besvärliga släktet och när chauffören råkade skratta åt hans skämt hade han bara vänt sig om och sagt "What the fuck are you laughing at? Shut the fuck up and drive!".

Det lockar även i trådarna nu igen att dra på PDOL på fredag. Nu har jag ju sovit ikapp, haha. Det är svårt att tacka nej till lite skön efterfest, så det kan nog mycket väl bli så att jag befinner mig front row på Sonic Syndicate på fredag helt oplanerat. Only time will tell. Fan vad less dom måste vara på mitt ansikte i publiken,

Ikväll kommer recensionen av Sonic Syndicates spelning på Trästock upp på bloggen. Tills vidare får ni glo lite extra på Cruz och gänget, jag filmade även där. Fan det dröjer ju inte länge innan man får träffa killarna igen, Sonisphere förfesten 6 augusti förfan!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grymma videos, fan att ajg inte kan vara där dagen innan sonisphere och se dom.

Har annat inplanerat då :/

Men nu börjar man bli pepp på sonis iaf, det närmar sig.!!

2010-07-28 @ 16:18:28
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Dennis

PDOL tycker jag låter jävligt bra du!

2010-07-28 @ 18:21:52
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/
Postat av: classe

fan var awesome spelning i trästock både 2 coolt att man oxå fick vara med radio o snacka om just sitt favvo band :D blir awesome se dom igen den 6aug!

2010-07-31 @ 23:02:45

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0