We gonna rock this town all the way down to hell


TRE VECKORS LEDIGHET ÄR HÄR!
... och Bullet är bokade till House of Metal.
Bullet, bandet det känns som att man har sett 40 gånger men endast har sett en gång. Det känns förbannat bra med en grym variation i år, det kan jag inte neka, och Bullet är ändå en jävligt go bokning. Det är precis mer band a la Bullet jag vill se mer av, så nog fan börjar det ta sig nu. Men det halvtråkiga är att jag redan kommer ha sett dem två gånger innan House of Metal.

House of Metal bandsläpp 21/12: Bullet, RAM, Trident, Triptykon.
Även fast dagens bokningar inte är några brutala guldkorn så börjar det se bra ut. Trident har en jävligt snygg gitarrist, så jag kan ju alltid kolla på honom om inte annat.

Och idag kickade även jullovet in och tre veckors ledighet står på schemat. Det går inte att förklara hur otroligt skönt det känns, men det fattar ni nog själva. Nu ska jag fan fira!


Kommentarer
Postat av: smelly

Gå och se RAM, helvittes bra liveband!

2010-12-21 @ 15:26:18
Postat av: Plutten

Samma här...nu jävlar skare firas att det äntligen är juuul!!!

2010-12-21 @ 16:09:46
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Argadarja

åh, jag missade ju bullet på trästock, så jag är fan glad att dom vart bokade! :)

2010-12-21 @ 20:03:26
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Fy fan vad scysst!! ^^

huhuhuuhu

Hoppas du får en chiillll ledighet ! :*<3

2010-12-22 @ 17:10:26
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0