Nightmare is beyond number one


"Today we raise our glasses to Jimmy who is smiling down on us all for sending him off with the #1 album in America. TONIGHT WE DRINK TOGETHER IN CELEBRATION OF SUCCESSFULLY MAKING IT #1!!! and the blood sweat and many tears it took us and our fans to get to this moment. This #1 belongs to every member of the A7X family. Pause....and Enjoy" – love A7X

Det vi alla har väntat på har hänt, Nightmare is #1(!!!) Nightmare har hittat till förstaplatsen och kickat ner Eminem till andra plats! Jag vaknade av ett sms från Dennis igår där han i extas berättade nyheten om att dom toppar alla listor. Jag är så jävla stolt! och håller med Dennis angående att vi ännu en gång visat att hårdrocksfansen står starkast. Allt annat dör ut, det finns aldrig och kommer aldrig finnas så starka fans som det finns inom hårdrocken inom någon annan genre. Plattan är där den hör hemma, allt annat är oacceptabelt. Eminem's platta borde sakta men säkert glida neråt på listan nu så vi slipper se skiten.

Trots utebliven och kommande recension från min del så kanske ni kan ha gissat vad jag känner angående Nightmare vid det här laget.  Jag tror aldrig att jag kommer sluta brista inombords av lycka varje gång jag hör Fiction.

Jag har även hört av rykten att killarna kommer förbi sverige på sin europa turné. Om rykterna visar sig vara sanna återstår det bara för mig att inte försöka smälla av och säga: See you there!

Brilliant.

Kommentarer
Postat av: darja

kan inte annat än att hålla med dig angående plattan, så jävla brilliant!!! och kommer dom till sverige är vi nog många som smäller av!! :D

2010-08-05 @ 17:32:40
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Emma \m/

OM avenged sevenfold kommer hit dör jag, seriöst! fyfan vad lycklig jag skulle bli :D

2010-08-05 @ 19:06:00
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0