Jag lovar att höra av mig från psyket


"I’ve said it once, I’ve said it twice, I’ve said it a thousand fucking times. That I’m ok, that I’m fine, that it’s all just in my mind"

Jag håller på att ta död på mig själv.
Jag känner mig som Oli när han håller i sina egna inälvor i videon. Jag dricker energidrycker i mängder, lider av hjärtklappning och migrän på grund av den nya vardagen och lever i en dimma större delen av dagen. To be honest så behöver jag helg och det är nu. Ikväll skulle jag ha befunnit mig på Harry B James med Nathan och gänget, men sen bor jag  ju i ett rövhål utan dess like och är pank för att mitt gatuhörn inte kammar kunder.

Skönt för min egen del att det faktiskt är fredag imorgon och jag ska bli odräglig med en hög med drägg som kommer få mig på bättre tankar.

När vi ändå är inne på gatuhörn och rövhål till städer tänkte jag upplysa om ännu en sak jag går miste om. Jag fick en inbjudan av close-up Robban på facebook till en ny klubb som öppnar upp i stockholm 1:a september. CLUB PARANOID. Detta mästerverk öppnar upp på Debaser Slussen, Karl Johans Torg 1. På premiärdagen är det gratis entré och förhanslyssning på Volbeats kommande platta och bandet Black City står på scenen.

Club Paranoid presenteras av Close-Up Magazine, Gibson och Debaser.


"Har det inte länge saknats en riktigt bra hårdrocksklubb i centrala Stockholm? En klubb dit du kan gå för att höra den senaste och bästa hårdrocken? En klubb dit du alltid kan gå för att du vet att polarna är där, du vet att DJ:n spelar allt mellan klassiska Slayer-låtar till nyare band som Bullet For My Valentine. En klubb där du kan uppleva både nya och mer etablerade band till ett biljettpris långt lägre än någon annanstans? En klubb där du erbjuds förhandslyssningar av heta album, smygläsning av nyaste numret av Close-Up Magazine, utlottningar av skivor och biljetter till konserter!"

Det står sanna written all over it. Hoppas vi ses snart Paranoid!


Kommentarer
Postat av: Michaela

MEN HELLO, fuck bakfyllan, lätt att jag ska dit den 1:a!

2010-08-26 @ 22:32:43
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: GNÄLL

kommer bo där,ja de kommer jag!

2010-08-26 @ 22:38:58
Postat av: Grimgoth

Allt blir nog bättre så fort skolan är slut och du kanske även kan flytta, men alla städer har sina för och nackdelar ;)

2010-08-27 @ 09:59:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: johanna

du borde verkligen ha varit på Harry B James igår med oss och sonic grabbarna. det var galet och dom gjorde en grym akustisk spelning!

2010-08-27 @ 10:58:51
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: anna

men usch det där lät inge vidare. krya på dig vännen! och du nu är det helg ;)

2010-08-27 @ 13:15:19
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: tyvärr så glömde jag ju kameran hemma :( har bara bild på min signerade arm.. men ska leta upp vimmelbilderna från kvällen!



taggad på close up båten?? för visst ska du med på den? :)

2010-08-27 @ 16:28:53
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0