Bombs are going off in my mind


Förlorade ett bud på ett par drömskor på tradera idag, så jag stack på stan och tröstshoppade istället. Det kändes bra. Skulle dock inte ha suttit fel att få ta en runda på Bengans. Längtar innerligt tills sara och nelle bosätter sig i stockholm och jag får ett andra hem att fly till, tills jag själv joinar dem.

Idag ligger Sonic Syndicate's platta uppe på myspace
. Jag var jävligt nervös när jag läste det och funderade om jag skulle tjuvlyssna eller vänta tills nästa vecka. Men vafan, självklart lyssnade jag. Jag tänker vara tyst angående vad jag tycker hittills, men jag kan säga så mycket som såhär: Jag är mer positiv än väntat. Det kliar i recensionsfingrarna.

Gårdagen var ytterst intressant. Efter att ha slinkit undan fotograferingen innan ingång, fått en "goodiebag" från Wayne's innehållande en ynklig vattenflaska och ett presentkort på en latte (score!), lyssnat på diverse pratare på scen, svettats och ställt sig först i kön ut fick vi äntligen goodiebagen. Jag hörde blondinbella säga "jag kommer ihåg när jag gick i skolan och såg en finne som syndes under sminket, då ville jag bara dö!" långt borta i horisonten samtidigt som jag tog emot min goodiebag med helt okej stuffs i. Innehåll: två Dust It, två trosor, Vitamin Well, svart nagelack, läppglans och slutligen en veckorevyn tjocktröja och en veckorevyn. Angående bella, hon är ju legendarisk! haha, på sitt eget sätt.

Nu ska jag fundera över om utgång är intressant denna fredag eller om jag sparar pengar till mer värda saker och sparar mig tills nästa helg.

Kommentarer
Postat av: sarr

JA, du LÄR ju behöva kosing nästa helg, fyfan vad det ska gå åt.

2010-08-20 @ 19:16:30
Postat av: Ida

Ja, det är sååå mysigt! ;) haha

2010-08-20 @ 19:18:15
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Vad använder du för kamera? Du får jämt så snygga skarpa och färgstarka bilder :)

2010-08-20 @ 20:03:14
Postat av: Flickvall

WOHO! Free stuff :D

2010-08-21 @ 09:35:50
URL: http://flickvall.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Jag vill se bilder!! haha

2010-08-21 @ 11:27:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0