Waited so long I can't wait another day without you


"Det finns inget bättre än att störa någon lunchande kostymnisse med en tröja som föreställer en dödskalle spetsad på ett uppochnedvänt kors, med ormar som kryper ut ur ögonhålorna. Inget slår känslan av att förstöra en högfärdig kärrings dag med en logga i Old English typsnitt och en satanisk, knappt läsbar albumtitel därunder som grädde på moset." - Danko Jones.

Så, nu får jag äntligen känna på sidorna till Close-up #123 som har legat och väntat på mig sen i tisdags, då jag till min förskräckelse gick förbi den i brevlådan innan jag stack till pappa. Ovan är ännu ett legendariskt citat citerat Danko Jones, i detta nummer diskuterar han kring metaltröjor. Som vanligt läser jag alltid Robban Becirovic's visa ord på sida 5 först, och denna gång skriver han om sitt bröllop. Även fast jag har vetat om detta en längre tid så är det väl inte mer än dags att officiellt säga: Grattis som fan Robban! Jag tror hans bröllop slår de flesta levande och vanliga människors bröllop, addera Mustasch på scen och en Ralf Gyllenhammar i en ljusblå kostym i siden på efterfesten. Rysligt mysigt,

Idag är även en speciell dag som nog inte en kotte har missat, ännu ett datum att sätta till musikhistorian(?) The Final Frontier release. Även fast jag nu inte är denna dyrkande anhängaren till Maiden som skulle kunna offra sitt kött för dem så tycker jag det ska bli riktigt intressant att höra vad gubbarna har ådstakommit.




Kommentarer
Postat av: Linda

the final frontier var då inte riktigt helt okej :c menmen. men man hade väl inte väntat sig så mycket annat heller i guess.

2010-08-16 @ 15:50:51
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Angry Metal Guy

Jag borde skriva för Close-Up. Varför fan gör jag inte det?

2010-08-16 @ 16:15:21
URL: http://www.angrymetalguy.com
Postat av: Fredrik

Du lär inte bli besviken på Maidens nya ;)

göddigt citat btw! Danko is the man!

2010-08-16 @ 17:54:58
URL: http://satanindistortion.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Skönt citat där av Danko him self.

2010-08-17 @ 14:37:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0