For criminal acts and violence on the stage


Det blev en såndär impulskörning till Piteå idag igen,
Vi svängde förbi Nolia, man kan fan alltid fynda där. och mycket riktigt så slank det ner lite brutal utsmyckning i påsar och man kastade ytterligare lite cash åt helvete. Eller okej, jag la ut 69 spänn resten betalade pappa. Han tyckte att jag skulle köpa en tisha där det stod "pappa betalar", haha, oerhört skabbigt. Så nu har jag ännu ett armband och ett nitbälte som jag egentligen inte behöver för att jag har överflöd i bådadera. Gött!

Jag har nog nästan återhämtat mig från helgen nu, ligger på 98% och tror att de andra två procenten är långt borta om man tänker på sömn. Jag är dock lite småsur över att jag ännu en gång inte har någon mobil och inte kunde träffa de personer jag tänkt träffa på Sonisphere på grund av det, men fler chanser lär väl komma. I ain't dead yet!

Jag tänkte publicera min Iron Maiden recension från Sonisphere senare ikväll också så ni har något att glo på. Alice Cooper orkar jag faktiskt inte göra någon speciell recension på eftersom jag inte hade tid att se hela spelningen och hela spelningen kändes som en dusch. Men jag kan säga så mycket som såhär: Det var jävligt underhållande att få ta del av hans Theatre of Death show och bevittna låtar som Go To Hell, Ballad of Dwight Fry, School's Out, No More Mr. Nice Guy etc live och det är något jag gärna skulle ta del av under bättre omständigheter. Jag gillar gubben som fan! 


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha knappt ;D jävligt trist att vi inte sågs!

2010-08-12 @ 19:55:50
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha d har du jävligt rätt i! om inte förr så lär vi ju skrika tillsammans på nästa sommars festivaler ;D

2010-08-12 @ 19:58:31
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: lady do or die

Då kan du fan dela med dig! Mina grejer sjunga på sista versen alltså...

2010-08-12 @ 20:11:25
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Grimgoth

Härliga Cooper kort :D

2010-08-13 @ 13:37:03
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0