Murderers are getting prettier every day



Maj?

Fan vad tiden går fort! Valborg firades in rejält tillsammans med en nyhemkommen nelle och det svinades på så att man klarar sig ett tag framöver. Jag får en blandad känsla av panik och lättnad över vilken månad vi befinner oss i, mest på grund av att det snart var ett år sedan jag tog studenten och jag försöker söka i dimman efter vad fan jag har sysslat med. För rik har jag då inte blivit.

Nu spelas Manson's nya på högsta och jag försöker skaffa mig en åsikt om alstret. In the meantime ska jag försöka göra någon nytta av den här dagen. (Good luck have fun).

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ser trevligt ut, men du får allt skippa trucker kepsen. ;)

2012-05-03 @ 13:36:57
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0