"We natives are the guardians of the sacred place."

 
Testament - Native Blood official video
Fy fan vad magiskt. Native Blood har en given plats som ett av de fetaste spåren på Dark Roots Of Earth, och är framförallt topp 5 på vad hela 2012 har matat ut hittills. Och nu denna video. Det här är den bästa videon jag har sett på jävligt länge, den första på länge som verkligen berört mig. Rysningarna är massiva!
 
Dark Roots Of Earth släpptes i fredags och jag har sedan dess tillbringat varje tillgänglig sekund med plattan. Jag kan nu meddela att vi är oskiljaktiga. Det finns inte ord nog för detta storslående verk! Gene Hoglan har bidragit med en brutal briljans på trummorna och Chuck's ord om att vilja göra en sanslös platta har verkligen slagit in och blivit verklighet. 25 år efter debuten känns det som att jag drömmer när detta är vad som smattrar ut genom högtalarna! Förutom Native Blood och True American Hate är Rise Up, Cold Embrace, Throne Of Thorns och Last Stand For Independence givna favoriter. Det är dock meningslöst att ens utse en favorit då varje spår är löjligt bra. Jag litar på att ni andra som lyssnat igenom alstret också befinner er i trans!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Älskar dina recensioner!

2012-07-30 @ 21:02:26
URL: http://vanadesse.blogg.se
Postat av: Daniel Ahlqvist (@DrPepper666)

Så sjuuukt jävla bra album, det går inte att säga att detta är sämre är att det är minst topp 3 2012, enligt mig kanske det bästa under hela 2000-talet!

Postat av: Grimgoth

Underbar video och låt + att hela skivan är kanon!
Snart ser vi dom live också!!
Herrejävlar vad bra!!

2012-07-31 @ 11:14:33
URL: http://grimgoth.blogg.se

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0