Join the insanity or die as you fall, Into the pit!


TESTAMENT TILL SKOGSRÖJET! Say what?
Idag gav Skogsröjet mig bästa tänkbara tillägg i festivalens lineup - Testament! Det här är så förbannat jävla underbart att jag inte finner ord. När jag skymtade vad jag trodde var en Testament bild trodde jag inte att det var sant. Skogsröjet -  ni är fan bäst! Jag älskar er.

Och som om inte det vore nog så har Rocknytt även blivit officiell samarbetspartner med festivalen! Det är riktigt stort och grymt. Jag befinner mig för övrigt i stockholm över helgen så det lär bli dött här på bloggen. Men vem fan bryr sig. När jag återvänder hem är en skogsröjet biljett det första jag kommer att köpa!

Kommentarer
Postat av: Daniel Ahlqvist (@DrPepper666)

SKOGSRÖJET UTAN TVEKAN, SKOGSRÖJET UTAN TVEKAN!!!

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kanske vore läge att ge sig av till Skogsröjet för första gången i år. Jag blir mer och mer peppad på det.

2012-02-19 @ 11:01:44
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Avarquare

VAAA! Du i Sthlm hela helgen, jag i sthlm hela helgen. och vi ses inte!? Well detta sög ju!! ;D<33

2012-02-19 @ 12:48:37
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Förstår om du inte pallar men.. blogga gärna mera! diggar din blogg :)

2012-02-21 @ 05:18:52

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0