Inget Heaven & Hell på Sonisphere



HELVETE!

Heaven & Hell ställer in hela sin Europa Turné, vilket självklart också inkluderar Sonisphere i augusti. Ronnie verkar inte bli bättre och kommer inte kunna stå på scen i sommar som tänkt. Magcancern ger inte upp och enligt aftonbladet har han blivit sämre. Heaven & Hell var ett av de banden jag såg mest fram emot att se på Sonisphere, det här känns så jävla kasst! Just nu togs faktiskt en liten bit av den hittills perfekt planerade sommaren bort,

Gubbjäveln vågar bara dö ifrån oss!

Jag shoppade nyss också, fast jag är pank. Men kan bara hålla med nelles visa ord angående cash för tillfället: "lika bra att snöra iväg alla jävla pengar, eller varför inte bada i alla pengar SEN bränna upp dom!!!! ändå inte like kul som dio!!!!!!!!!!"

Kommentarer
Postat av: Nelle

hahahahaha när jag är arg börjar folk citera mig i deras bloggar!! hahhahaha så jävla fulkult!! kolla sarr och andens blogg!! ;) men jag står för mina ord!! lets have a poolparty then burn it all!!!!

2010-05-04 @ 22:02:47
Postat av: Jessi Fox

WTF?!?!??!?!?



det hade lixom varit once in a lifetime.. även om dom tydligen inte är så jävla grymma live. less jag blir!

2010-05-05 @ 10:12:44
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag är lite förkrossad faktiskt, ville så himla gärna se dem! Men vad gör man liksom? Mår han inte bra så är det ingen idé. =/

2010-05-05 @ 10:16:24
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Helen

Har du sett vilka band de andra länderna får på sonisphere? Bland annat: Lacuna coil, Soulfly, Bring me the horizon, Alice in chains, Papa roach, Metallica, Stone sour, Rise against, As i lay dying, Bullet for my valentine, Atreyu, 69 eyes och HIM. Och vad får vi här i Sverige? Jävla skit om man jämför med de andra länderna..

2010-05-05 @ 12:13:39
Postat av: Tottie

Sv: jo, de fanns där förut. Fattar inte varför de och massa andra bra band plötsligt har försvunnit därifrån =/



Men gaaaaaaaaaaah vad tråkigt! Jag som hade för mig att han var på bättringsvägen ;/ Kan ju i alla fall trösta mig själv med att jag kommer befinna mig på Wacken istället och ändå inte skulle fått se dem=) Men jag håller med dig; gubbjäveln skulle bara våga dö!

2010-05-05 @ 13:02:58
URL: http://totties.blogg.se/
Postat av: Nicke

Cancer e inget att leka med alltså. Hoppas han klarar sig :/

2010-05-06 @ 19:18:40
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0