There is a place beyond the dreamworlds


                                                                                            sveriges snyggaste brud och bassist

Bloody hell it's monday,
Ny vecka, en vecka som lär bli drygare än förra då vi bara går djupare in i schemat på skolan. Men jag fortsätter dricka cappuccino och mår rätt så jävla hyffsat ändå. Denna vecka väntar rep och reunion med nelle som nu är hemma efter sin europatrip. Hon har varit jävligt saknad och jag längtar tills vi tar plats i vår brutala replokal och lirar igen. Ja fan vad ni ska vara nyfikna på oss, men jag tänker hålla käft än så länge.

Är det inte dags för en ny design här snart också? Börjar bli nådigt less på denna tårdrypande design, den sticker i ögonen. Tror jag ska ta mig en till cappuccino och ta mig an arbetet med lite Watain i högtalarna. Vet inte om jag har nämnt det förut, men med reportage, recensioner och >bettys< grova beroende har världen nu gjort mig sjukligt nyfiken och taggad på Watain. Läs Jonn Palmér Jeppssons recension på Watains spelning på Sweden Rock i senaste Close-Up och påstå att ni inte blir triggade.

Jag har mina inbyggda gener som gör att jag dras till band inom black metal ibland, genren har sina guldkorn, även fast det mesta är ren jävla dynga. Men ta bara Behemoth och Immortal som båda slet ut mitt hjärta och tog mig med storm när jag såg dem live.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Gillar din design babe, men kan säkert bli riktigt snyggt med en ny med ;D

2010-08-30 @ 19:40:58
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Oj, Immortal och Watain var inte igår! Har inte lyssnat på en enda låt av något av dem sen jag var 12 år. :O

2010-08-30 @ 20:44:22
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Ja jag får nog ta mig en lyssning igen, se om musiken fortfarande fallet mig i smaken. ;)

2010-08-30 @ 20:55:19
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Hon är helt klart grymt snygg, och jag tror du ska utforska mer black metal grupper så kommer du finna mera guld korn där ute, det garanterar jag dig!

2010-08-31 @ 14:04:08
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0