Frågestund

Hey guys!
Nu är jag in the city, hos mamma med andra ord. Jag har äntligen laddat ner True Blood och har börjat se lite på första avsnittet, och jag älskar det redan, längtar tills det börjar hända grejjer på riktigt! Längtar tills jag får Alexander Skarsgård mest såklart, haha, he's the man. Jag är lite rastlös, så varför inte köra en frågestund? Det var ett tag sen jag hade det, ni kanske vill veta lite, sånt som jag kanske inte varit så tydlig med. So ask! Svaren kommer nog upp imorgon, det får jag se. Fråga mkt nu, så jag får ngt att göra! Med tanke på mina besökare så tycker jag att ni är lite snåla på kommentarer, så nu kan nu ju ställa en fråga. Ni får vara anonyma,haha. Go for it.


Frågestund, ask me!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0