Thank YOU House of Metal 2011!


Så var ännu en helg med House of Metal avslutad!
Idag är jag så döende att jag knappt kan röra mig. Jag har tinnitus och nackspärr och den här helgen blev så förbannat jävla grym! Den har bestått av sanslösa spelningar, grymt folk och för mycket bärs, precis som det ska vara. Helgens två feta orgasmer går helt klart till Dark Tranquillity och Engel! Jag trodde inte att DT skulle vara så jävla grymma som dem faktiskt var, så det var riktigt gött. Och Engel var ju oklanderliga, helt jävla perfekta.

Jag kommer uppdatera med bilder senare då jag kan sitta upp utan att det känns som att jag genomgår en smärtsam avrättning. Ovan på bilderna ser ni den legendariska HoM skylten, vip-kortet som prydde min hals på lördagen, samt ett Bullet plektrum och Engel plektrum som Marcus tömde sin ficka på på efterkröket.

Medan jag kurerar mig föreslår jag att ni njuter av detta som jag filmade:



Kommentarer
Postat av: sofen *foto-musik-vardag*

Du ser ut att ha haft en grym helg iaf! :D

2011-03-06 @ 22:21:57
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

hahahaha har man nackspärr så vet man att det har varit bra! anyway.... vill se mer bilder! fick du nått på grabbarna janglöv?

2011-03-07 @ 10:07:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Argadarja

haha, vilket cepe ljud på engelvideon! låter som att dom typ spelar aslågt! Men va fan strongt att hålla kameran så pass still!

2011-03-07 @ 17:10:06
URL: http://assonfire.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0