I am your great pretender, the hero and your savior



Tropisk värme och ett nytt grymt nummer av close-up i brevlådan, det får man fan inte klaga på! Även om det känns lite väl mycket metaltown över detta nummer är jag tacksam över plattan som följde med. Jag kan inte direkt påstå att min festivalabstinens blir bättre av tjatet av metaltown, för det finns guldkorn som At The Gates och Avenged Sevenfold jag mer än gärna skulle hugga klorna i. Det skulle va gött att vara en rich bitch. En bitch är jag ju redan men pengar finns det fan inte gott om.

 
Todays:

Ny video till låten The Great Pretender tillhörande den nyligen släppta You Only Live Twice! Förbannat bra, som vanligt. Plattan får 5,6 i betyg i senaste close-up med mycket blandade reaktioner. En genomlyssningen bör göras snarast.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0