Forever associated with Norway Rock?



Hahahaha...
Jag vet inte hur många bilder som jag och nelle har dykt upp på efter Norway Rock, och det dyker ständigt upp nya från diverse fotografer. Men vad fan kan man förvänta sig när vi var de fanatiska brudarna som ständigt befann sig front row.

Fan vilka härliga tider!
De flesta bilderna är självklart tagna under de mest smickrande omständigheterna -  då ett monsunregn bestämde sig för att ösa ner på festivalen. Tredje och fjärde bilden är tagna tillsammans med Purified In Blood som vi bondade med på området och sedan lirade runt med backstage. Ett gäng jävligt sköna snubbar! Dem har en film med oss någonstans... hoppas den är djupt begraven och aldrig ser ljuset igen.

Nu får det banne mig vara nog! Ge - mig - sommar! Jag är depressiv,

 SEBASTIAN BACH LIVE @ NORWAY ROCK 2010! watch out for 1:08


Om ni missat kategorin "Norway Rock 2010" bör ni kika in.



Kommentarer
Postat av: P.I.C

vi är äckliga linslusar hahahaha hur fan lyckas vi!

2011-02-26 @ 20:29:26
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: annsoh



Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-27 @ 19:14:51
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vart har du köpt din super snygga läderjacka :D?

2011-02-28 @ 17:38:21
Postat av: Ida

Ja, fyfan vad Ove Sundberg äger. Haha

2011-02-28 @ 18:12:55
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0