He's loaded lots of toys and goodies on his sleigh



Dan före dopparedan och Testament är bokade till Wacken
Jag orkar inte hur grymt släpp det här är! Fan. Förra året hann vi kirra biljetter innan det blev slutsålt, men det skippade vi iår eftersom siktet är inställt på Sweden Rock. Men jag kan inte neka att avslöjandet av Soundgarden som headliner gjorde mig irriterad. Eftersom det först och främst kostar en förmögenhet att ens dra dit är grymma släpp att föredra. Well sir, blir Wacken aktuellt går det nog att skaffa biljetter på annat sätt.

Men vem fön orkar fokusera på det när det är Julafton imorgon! iihaaarhdlnfsngfrlöeglsgr. Är det bara jag eller är det heeeelt sinnes hur fort tiden har gått? December flög bara förbi, jag hann knappt reagera över att det var december. Idag har jag tacklat mig fram och försökt överleva julstressen, and I'm barely alive. Folk har mord i blicken och det regnar. Julkänslan är med andra ord minimal, men morgondagen kommer att vara förjävla härlig ändå!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ah underbara, ljuvliga och nästan omöjligt bra Testament! Tack o lov finns Festivalbussen så man kan fixa resa och biljett dit, men först o främst hoppas man på många Sverigedatum eller i alla fall ett SRF-datum för de! Två gånger ska man bara se de nästa år


Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0