No one listens to your fears, you've created me




Den här fredagen kickade igång med en jävligt passande nyhet!
Bland det värsta som finns är när ett band släpper en grym platta men sedan tar 2-3 år på sig att ta tummen ur röven och komma med en efterföljare. Eftersom jag troligen kan varenda detalj på debuten Lord of the Wasteland finns det inget bättre än tanken på nytt material från killarna. Och nu är det endast fem veckor kvar tills jag står front row och bevittnar dubbel upp briljans a la Steelwing & Blind Guardian! Jag tjatar, jag vet. Men det är omöjligen så att jag kan hjälpa det,

Aah, nu kan jag luta mig tillbaks. Det saknas väl i stort sätt bara en öl att knäppa. Ölknäppandet har legat på hyllan ett tag nu, och det ser fan ut som att det får ligga på hyllan i helgen med, om inte någon ber på för sitt liv att jag ska få i mig lite bärs dvs. Mitt mål är att hålla mig och spara pengar tills stockholmshelgen i oktober så jag kan sprätta lite extra då och bjuda Hansi Kürsch på en öl (haha). 

Today's killer:


Kommentarer
Postat av: Avarquare

ÄRE BRA MED DIG!? :D:D:D

jag ska ta igen att jag inte haft tillgång till dator och kunnat läsa din blogg osv, så wait for my comments later ;D PUSS<3

2010-09-17 @ 19:43:02
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Härligt med lite nytt Steelwing samt att du har en bra Annihilator låt :D

2010-09-18 @ 11:18:49
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Michaela

Då är vi två som har en allt annat än en helg fylld med öl. Tråkigt nog haha!

2010-09-18 @ 20:12:13
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0