Hear me screaming, see me bleeding

 

När lunken tog fram sina vikingglas på kräftskivan för två veckor sen började genast den brutala piratlåten från pippi eka ut ur stugan. Haha fy fan vad gött. Det är sånt här som får en på humör när regnet fortfarande öser ner och diverse saker ligger och nöter innanför skallbenet.

Jag är sliten som riktigt sliten kåkfarare idag och ser fram emot morgondagen och helg. Tack till den som föreslog koffeinpiller som en lämplig drog i mitt tillstånd btw, jag ska genast införskaffa mig ett lager som räcker lagom till studenten för att sedan bli en arbetslös missbrukare. Men innan dess ska jag ta med mig basen och dra och träffa brudarna.

see you in hell my friends. 


Kommentarer
Postat av: Avarquare

hahah vackert :3

"See you in hell" det är så vackert så jag får tårar i ögonen ;_; <3



SV: Vad bra Snyggfan! :D<3 jo det rullar på här med, är övertrött non stop nu bara, så ser ut som ett lik blek och allt ;D hahah fast blek har jag alltid varit men dom där ringarna under ögonen menar jag... som inte är bleka utan färg. skitsamma.



PÖSS<33

2010-09-19 @ 12:37:01
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0