We rule the night - delayed


Jag låg vid poolen hela dagen idag och hade inte annat i tankarna än Sonic Syndicate's release för We Rule The Night
. När jag sen tog mig tid att sätta mig vid datorn vid lunch märkte jag inte av något alls, det var stendött och ingen verkade reagera på releasen. Sen fick jag se något jag helt missat, ett pressmeddelande från Nuclear Blast:

"The release date for We Rule The Night, the new album from Swedish metallers SONIC SYNDICATE, has been delayed from the original May 28th release date. The album will now be available via Nuclear Blast Records on July 30th."

Vadfan! Okej att den är försenad, men till den 30 juli var väl att ta i? sommaren har ju fan passerat oss då. Jag som hade förväntat mig att få lyssna igenom plattan idag. Jag förstår inte varför dom inte skrivit något på sin officiella hemsida? this is fucked up,

I need to come home.



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tråkigt med Sonic Syndicate, men du ser ju ut att ha det ganska så bra ändå. \m/

2010-05-29 @ 09:18:48
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: NELLI

Har saknat dig baby!

hot du är på bilderna

2010-05-29 @ 18:09:36
URL: http://nellistar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0