Till en plats där bara skuggorna i dammet hade tid


                                                                                                           hittade en snygg fyllebild...

Onsdag och Saint Patrick's Day,
Det är idag man ska lyssna på Flogging Molly och knäppa en öl. Screw that shit! jag firar genom att gå och se Cirkus Möller istället. (remember the tickets I got from måns and sean last week?) Nej, okej jag erkänner, det skulle vara jävligt nice att få knäppa en öl, särskilt då jag kände smaken av en idag på naturkunskapen. Men att gratis få se Måns Möller var inte så kasst det heller! För fan vad jag älskar Måns, haha, han är så jävla underbar. Skämten han drog fick mina käkben att krampa, och förutom kungen själv och sean banan så var Hasse Brontén på plats och han var faktiskt förvånande bra. En jävla toppenkväll skulle jag vilja säga, Tack Måns.

Annars då. Flygbiljetterna till stockholm är bokade och nästa helg kommer jag ner och våldgästar. Då ni får fan se till att ta hand om mig (supa ner mig rejält)! Nej det jag vill ha sagt är: alla befinner sig i stockholm nästa helg, och med alla: ni vilka ni är, så vi kan ta och träffas och röja lite. låter som en idé!

Sen kan jag inte annat än hålla med Angie< angående om att Sweden Rock Festival ska få böta 200.000:- för att decibelgränsvärdena överskridits vid fyra tillfällen 2009. "För högt? DET ÄR HÅRDROCK FÖ' FAN!" Jag menar, come on. Varför ska dom lipa så jävla mycket för? okej, jag fattar, det är en policy, men det är ingen som tar skada när vi redan är så jävla döva ändå, och det är inte en jävel som bryr sig. 

Känslor angående om att SRF nu kan tillägga Stone Sour på affischen: smärta.




Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Ang. SRF

Detta görs grundat på hörsägen för att vissa av dom som bor i Sölvesborg ogillar festivalen och musiken, så därför använder dom sig av såna här metoder för att stoppa den.



Visst är det upprörande, men å andra sidan finns det regler och lagar för detta som man tyvärr måste rätta sig efter.



2010-03-18 @ 10:49:16
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad kul att du kommer till Stockholm! Har du funderat på att ha läsarträff eller något? :)

2010-03-18 @ 15:41:40
URL: http://fundringarsdotter.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

sv: nä. det jävliga är bara att jag fyller 18 i juni och spelningen är i maj. just my luck liksom. men jag ska nog se till att komma in ändå (6)

2010-03-18 @ 17:49:35
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: 'amy

SVAR: I KNOWWWW - DE KÄNNS MUUCH GOODIIIE.

DRICK EN ÖL, FIRA LEDIGHETEN, NÄR HARU UTVECKLINGSSAMTAL? MÅNDAG VARE VA

SKÖNT.

2010-03-18 @ 18:24:20
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: - I KNOW U MISSED MOI ;

- hahaha herregud, palla de ska störa sig och låta dem böta ;s omg!



- and awesome pic on ya baby!

2010-03-18 @ 19:09:31
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0