I was told to stay away, those two words I can't obey



Men kolla på det här då!
Bullet For My Valentine @ Metaltown
. Världens credd till mannen bakom kameran, satan vad grymma livevideos! Detta mina vänner, är fan inte dåligt. jag avundas er som var där samtidigt som jag nu håller på att avlida i väntan på Norway Rock. Hoppas jag inte har dött innan sista dagen, för det är nämligen inte förren då killarna intar huvudscenen.

Jag föreslår att ni kollar in killens youtoube channel, han har en massa govideos från Metaltown. Bland annat från In Flames och Fridéns dreadslösa huvud.

Kommentarer
Postat av: sandra

Fyfan, håret ställer sig rakt upp på armarna. Helvete vad bra dom är!

2010-06-23 @ 21:30:21
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Emma \m/

fyfan vad jag saknar den spelningen! Av de 4 gånger jag sett bullet live var det den bästa spelningen sång&låt-mässigt. Men tyvärr höll jag på att svimma efter första låten så var tvungen att gå långt bak.



Och hans videos är grymma! Brukar alltid kolla på dom :) Filmade hela Youre Betrayal men det är något konstigt knäppande i videon som förstör allt så vill inte ens ladda upp den xD

2010-06-23 @ 21:32:10
URL: http://emmasv.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Ja jävlar vad bra de var! Marken skakade ju! :D

och vi saknar Anders dreads.... :(

Postat av: 3s

JAG VAR DÄR!

fy satan vad bra det var. fick goosebomps like hell.

2010-06-24 @ 13:33:16
URL: http://wantashortname.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0