I'm alive, when the night falls on the city lights. I'm so alive

Dagarna i stockholm var en kick ass start på sommaren!
Dock så har man ju lärt sig att det verkligen finns psyk därute med noll hjärnceller som inte har något stopp alls, men vi lämnar det tråkiga utanför bloggen tycker jag. finns ingen anledning till att dra upp det här,

Men annars hade vi det förjävla bra i huvudstaden! som alltid.
Innan Kiss bilder så bjuder jag på lite annat fierce;


Tove och Angel i fönstret som gud gav oss,


Första lite slitna dagen så taggade vi upp och drog och såg Hammerfall på Rockklassiker Live, vilket var helt oväntat. men >estefany< tipsade mig, hon är guden bakom den kvällen!





Dags för shopping. Men det är fan inte gött när man har landat i stockholm och är dyngpank

Men 20 spänn kände jag att jag kunde punga ut med,

Sen mot kvällen drog vi till Rocks och dräggade med Peter London,


Det bästa kortet jag lyckades ta på peter. snacka om fokus,



Sen träffade vi Mackyy från Scandinavian Sleaze & Rock Radio. det var fan jävligt trevligt att träffa honom och byta några ord, även fast jag var för dräggig för mitt eget bästa.


Macky is a tall man!

Sen blev klockan för mycket och nästa dag var vi redo för KISS!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det verkar ha varit gott om metal action. :)



Ni missade väl inte Sound Pollution butiken i gamla stan va? Det är alltid ett måste att gå dit och inhanlda en massa bra metal plattor.



Take care, have fun & stay metal! \m/

2010-06-16 @ 15:24:25
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

man stöter alltid på miffon här.. get used to it lixom. JAG VILL SE KISS NUUUUUUU GEEEEE MIIIIIG!

2010-06-16 @ 18:25:01
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

Men snygggggg du är! Och ja den där macky är fan lång han. Har träffat honom två gånger, knullade med basisten i hans band :D det var trevligt :D



sv: HAHA JA! JAg dog när de körde Mr Brownstone, trodde fan inte att de skulle köra den :D

2010-06-17 @ 22:33:34
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0