This cross is heavy when you're my soul sucker


Att Ozzy är tillbaks med lite nytt har knappast undgått någon,
Nu med Gus G istället för Zakk Wylde och plattan Scream som släpps imorgon. Den har ju dock legat uppe på myspace ett tag och det går ju inte att låta bli att lyssna. Det finns mycket golåtar på nya plattan ska ni veta! Jag tycker att den är betydligt bättre än föregående Black Rain som släpptes 2007. Jag har nött låten Soul Sucker hela dagen, sataaan vad bra den är! Nu finns den även ute på spotify, så lyd mig och lyssna.

Nu ska jag dra på rep och vara lite dräggig.
Imorrn ska jag och gnälle boka allt till Norway Rock och sen blir det ytterligare lite rep.
Vi skrivs!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

ja fy fan vad det blir festande!

2010-06-21 @ 19:07:38
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Fredrik

jag är ingen fan av ozzy men denna plattan är fan genialisk!! \m/ let me hear you scream är ju en klar favorit!

2010-06-21 @ 21:27:21
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0