You'll see that sometimes the hand of fate must be forced


Official cover på Volbeat's kommande platta Beyond Hell/Abowe Heaven. I like it alot, men det kan av någon märklig anledning dock inte sluta påminna mig om Blind Guardian's cover på The Forgotten Tales. En tracklist på 13 låtar inklusive redan hörda A Warrior's Call är även avslöjad. Detta känns riktigt jävla bra! Som sagt: 10 september...

Jag frågar mig själv om detta är bra för mitt hjärta. Nyss släppta Nightmare har lagt sig över mig totalt och jag har långt ifrån hunnit smälta detta mästerverk, och imorgon släpps Blind Guardian's At The Edge of Time. IMORGON. Fast egentligen är det ju detta som är bra för mitt hjärta, så det är väl inte läge att klaga direkt. Bara att tacka och ta emot, gotta sig i det som fan och mysa lite extra.

Nu är det även klart att jag kommer befinna mig i Piteå imorgon och för fjärde gången inta front row och njuta av lite Sonic Syndicate. Även fast det kommer svida lite i plånboken så lär jag garanterat inte ångra det då det lär bli efterfest med gött folk på det. Sommaren fortsätter i rätt anda med andra ord, precis som det ska vara.

Man skulle fan ha haft lite Norway Rock bärs att tagga upp med!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, ibland funderar man på att bli mörkhårig så man slipper allt trassel med blondering, men i längden är det ju värt det ;)

2010-07-29 @ 20:55:44
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

dina frågor e fanimej alltid bäst ;D

2010-07-29 @ 21:14:00
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Michaela

Fy fan vad grymt! Längtar som fan efter det där albumet

2010-07-29 @ 22:12:23
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0