Twisted sister... come out and play...



Såja, ett litet avbrott från Norway Rock uppdaterigen.
Haha, det är så roligt att läsa och höra era tankar kring det. Yes I know - det är beyond och helt sjukt, fråga inte hur detta blev möjligt. Men, there's more to come, minst två delar till iallafall. Ovan ser vad jag lyckades råffa åt mig, inte så dåligt! Ni vet ju hur nördig jag är när det gäller sånt där,

Jag antar att jag har fått vad jag förtjänar nu också. Jag har fått förkylningen from HELL och det känns som att jag är nära döden när som helst. Igår feberdrömde jag att mitt täckte bestod av patronbälten och satte mig på en stol i köket i en halvtimma utan att röra mig. Haha då har man fan rejäl feber, jag är helt knäckt. But that's nature, man har ju lärt sig att man inte ska få ha the time of life utan att betala för det sen också.

Tänkte bjussa på en av de få videos jag har från festivalen,
Denna när Slash och Kennedy kör Nothing To Say, min favoritlåt på Slash platta, med M.Shadows på vocals egentligen. Det var jävligt nice att höra den live, videon är filmad från mixertältet framför scenen.


Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

Du verkar ha haft det so fkn sweet!

2010-07-16 @ 15:40:37
URL: http://scars.se
Postat av: - Alexandra!

sv: Jag kan tänka mig det, ni får massa möjligheter tack vare honom! :D

2010-07-16 @ 23:00:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Härliga grejor du fått med dig hem, du vet min adress va så du kan skicka dom va? :D

2010-07-17 @ 13:11:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0