Mitt bajs känns okej


Jag kan säga så mycket som såhär: I'm barely alive.
Men fler impulsresor till piteå borde kanske göras innan man dör! haha. Det var riktigt jävla nice igår faktiskt, precis som magkänslan hade sagt innan. Vi började knäppa en öl i bilen påväg upp och sen förkrökade vi lite innan vi drog och satte klorna i Raubtier. Som var tråkiga som två igelkottar på scen men skapade röj som fan! Mest stämning var det garanterat under Legoknekt, Kamphund och Världsherravälde.

Jag och Rasmus värmde upp front row innan Sonic Syndicate entrade scenen genom att sjunga bajsversionen av Aftermath, (1:10 in på låten) "Mitt bajs känns okej!", Dennis har förstört låten totalt. Sonic röjde scenen som vanligt, men på denna gång en mycket mindre scen som direkt gjorde att Skellefteå spelningen var betydligt bättre än denna. Efter spelningen gick samtliga medlemmar som vanligt ut och träffade fansen. Jag fick en tröja av Robin som jag samlade lite autografer på samtidigt som det chockade mig hur Roger kunde veta vem jag var och hälsa glatt. Dom är riktigt trevliga dom där Falkenbergarna,

Efter hysterin lagt sig joinade vi Nathan och såg Amorphis. Satan vad vi stod och önskade att vi ägde sångarens dreads a la Close-Up robban, haha. Jag hade utan tvekan snärtat till nelle varje dag om jag hade dom där dreadsen. Sen gick vi backstage och tog en öl innan vi checkade Amorphis från scenen och drog vidare till hotellet. Väl där crashade vi Robin's hotellrum och hade en fest på fyra för att resten av falkenbergarna troligen gett upp för natten. Men det var riktigt jävla trevligt ändå, det är så jävla uppskattat att få snacka om grejer a la spelningar och diverse, och få veta en och annan sak som inte står skrivet, haha. Nej, Nathan och Robin är fan riktigt kung alltså. two crazy bithes,

Ännu en gång: Tack som fan Sonic Syndicate!
och tack som fan Rasmus för skjuts och gött sällskap!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

haha and that's the way we like it ;D

2010-07-31 @ 22:22:05
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag kan verkligen inte hjälpa det, men det känns verkligen urlöjligt med två sångare i bandet.

2010-07-31 @ 23:00:56
URL: http://soulcollector.blogg.se/
Postat av: maria

du har alltid så härliga bilder i din blogg som man blir glad av att se, och jag hoppas det fortsätter så :D älskar din blogg!

2010-08-01 @ 15:02:46
URL: http://heroinecrush.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

HAHAHA! "Mitt bajs känns okej!"

NI HAR TOTAL FÖRSTÖRT AFTERMATH FÖR MIG! NU ÄR DEN MENINGEN DET ENDA JAG HÖR I REFRÄNGERNA! FAN TA ER! HAHAHAHA!

2010-08-01 @ 15:44:16
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

sv: Åh, jag fick höra att Entombed var med på kuppen, men det var tydligen ett missförstånd (varför jag ens skulle tänka tanken att Entombed var med Sabaton på turné fattar jag inte själv). Tänkte faktiskt dra dit endast för dem, och Sabaton förstås. Men mest för Entombed.

2010-08-01 @ 17:13:33
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0