Världsherraväldet utav pansarplåt och tung metall


Att Steelwing nu inte finns på spotify längre gjorde denna söndag ännu mer bortom hopp,
Särskilt eftersom Lord Of The Wasteland tillhör mest spelade albumen. Det gör det krångligt och inte lika lättillgängligt, även fast det egentligen inte alls är särskilt ansträngande att öppna upp Steelwing mappen på datorn. Jag är måttligt frusterad över detta. Jag håller på att gå åt i väntan på Blind Guardian i oktober. En mer klockren support i form av Enforcer och Steelwing kunde dem inte ha skaffat sig. Det kommer bli så sjukligt mäktigt, det smärtar i bröstkorgen av bara tanken. 

Jag är inne på min tredje cappuccino för dagen för att lätta mitt sinne och tror nog att det är hög tid att byta ut mitt energidrycksberoende mot ett ståtligt cappuccino beroende. Det finns ju trots allt lättillgängligt på skolan. Ha ha, där fick jag dra nytta av det ordet igen, satan vad bekväm jag är 

Nå. 2 veckor kvar till Ozzy, 54 dagar kvar till Blind Guardian. Take a deep breath.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0