I'm treading paths I’ve walked before


Jag börjar dagen med lite Ozzy,
Som jag för det mesta tycks göra nu, särskilt med bara ett kapitel kvar i boken och The Osbournes på som underhållning. Det här är videon till låten Life Won't Wait från plattan Scream och är regisserad av Jack Osbourne. Tycker aldrig att det är riktigt topp kvalité på Ozzy's videor, men jag tycker fan att Jack gjort ett rätt så bra jobb med den här.

Igår halsade jag lite bärs för att sörja att sommarlovet officiellt är över imorgon. Det är något jag faktiskt ens övervägt att skriva eller nämna i bloggen, jag har en tendens att inte skriva om det som gör mig spyfärdig och framkallar ångest (no shit?). Det ända positiva med hösten är självklart alla konserter, och det känns som att det här kommer bli en jävligt bra höst. Jag sparkar igång den med Ozzy i globen 7 september.

Imorgon är det också den officiella releasen på Sonic Syndicate's We Rule The Night. Vilken passande dag va? Jag har faktiskt redan skrivit en recension, men har inte riktigt bestämt mig om jag ska publicera den eller inte.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Sjukt depp att sommaren är över. Får väl nöja sig me att man haft en kickass sommar me alla festivaler och konserter. som du säger så e d ju massa bra nu i höst! jag har dock inte en enda inbokad än.

2010-08-24 @ 16:16:04
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha mjo risken finns fan ;D

jag hade fan velat se Ozzy och WASP. men Ozzy blir det inte pga av avstånd o ekonomi. WASp ska spela i Malmö så kaaaanske. Beroende på ekonomin som sagt var. Va sa du se mer än Ozzy?

2010-08-24 @ 17:36:50
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: lady do or die

Det är lite hatkärlek till videon, kan inte riktigt gilla den av flera anledningar, samtidigt som det är som ett fulsnyggt plagg - visa delar är så dåliga att det blir en effekt på något sätt. Låten är hur som helst underbar.

2010-08-24 @ 19:25:29
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: - Alexandra!

Jack har gjort ett riktigt bra jobb med denna, tycker jag!

Är så riktigt besviken på att jag inte har biljetter till konserten.

2010-08-24 @ 19:52:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0