Skin-tight leather provides my pleasure



Nu kan det vara så att jag har kommit att missbruka ordet brilliant, och svenskans briljant. Men vad som egentligen ligger bakom detta ord är band som Queensrÿche. Inte ens ordet briljant isig kan förklara bandets briljans, och då snackar vi ju briljans utan dess like. Finns ingen som helst skit över Queensrÿche, som på skiva låter dem live. Äkta vara ut i fingertopparna gällande musiken, inte som dagens dängor.

Detta förstod jag också när jag i somras bevittnade gubbarna live på Norway Rock. Då slog det mig verkligen hur mäktiga dem är. Det finns ingen som bär på en röst som Geoff Tate's, om det är en röst som kan framkalla en orgasm är det garanterat hans och jag tror inte att det finns någon annan levande varelse med den kraften i rösten! Det är skönt med lite Queensrÿche när man är less på dagens smörja som gnuggar hål i trumhinnan. Det kommer aldrig göras sådan här briljant musik igen, det är unikt och bland det bästa man kan få i musikväg.

Det var nelle som höll mig i handen påväg in på rätt väg. Lite ära måste hon ju få för att ha smittat ner mig med detta briljanta band. Hon själv har våta drömmar om 80-tales Geoff Tate varje natt, förutom de nätter jag kommer med mardrömmar. 


Ska till frissan snart, undra om något kort ovan skulle vara bra att ta med sig?

Kommentarer
Postat av: hejhej

han i mitten har väl fin frisyr, en sån tycker jag du ska satsa på gumman!

2010-08-18 @ 19:50:04
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

Jamen alla kan ju inte vara lika snygga som du!!! WHITE TRASH HOE RECK!

2010-08-19 @ 02:22:34
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

ja Queensrÿche är grymma!

2010-08-19 @ 12:49:11
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: tateeeeelover

yess I love him!!! :FD :D logga in på msn hora, sitter och läser din blogg nu och försöker komma ikapp allt jag missta här hemma!!!! :D

2010-08-26 @ 19:06:18
URL: http://nellebosa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0